FIRST DAY - CHECK!

Ja, då var första dagen i skolan efter lovet avklarad. Det känns okej, förutom att man  är helt slut nu på kvällen. Det som var positivt var att vi började på en onsdag och det är då vi är i köket. Temat idag var pajer och jag och Pernilla gjorde 7 pajer allt som allt, varav 5 var matpajer och 2 efterättspajer. Det var allt från köttfärspaj, kycklingpaj och räkpaj till fetaostpaj och skinkpaj. Som efterätt blev det amerikansk äpplepaj och även päronpaj.

I morgon är det upp klockan 6 igen, precis som idag och jag har för mig att vi går lång dag, så det blir kanske ännu värre i morgon. Men det ska nog fixa sig.

Nu ska jag krypa till kojs och jag säger godnatt med denna mysiga klassiker!

2012-01-11 @ 22:16:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

God natt :)

2012-01-11 @ 22:56:39
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0