HOPP STÅR SKRIVET PÅ VÄGGEN

Hej!
Idag har vart en mysig och slapp dag. Det började med att jag och Jon gick en 45-minuters promenad till mormor och morfar, hade lite syskonprat vilket vi aldrig har haft på riktigt, det var mysigt, och där åt vi mat, såg på film och hade det bra.

Kvällen har bara flytit på som vanligt och snart ska jag lägga mig och se på film tänkte jag, det blir några stycken nu under lovet ;)

Förresten, såg ni några sådana där rislampor på nyårsafton? Jag såg ganska många i Falkenberg faktiskt, det var ju praktiskt nu när man var tvungen att ha tillstånd för att skjuta upp raketer här i Falkenberg. Vi hade köpt några och det hade inte gått så bra i lördags och jag tycker de är så himla fina så jag fick ut hela familjen igår för att försöka få upp ännu en. Det gick inte så bra, det spelar ingen roll hur mycket det blåser, det ska helst inte blåsa något alls. Det blåste pyttelite och ändå fick vi inte upp den men jag fick några häftiga bilder ändå, tycker jag.



Efter vi hade stått därute ett tag och frusit gick vi in och jag smakade på något nytt. Nämligen en "chokladpinne" som man stoppar ner i någon varm dryck, jag tog varm mjölk. Det var faktiskt gott, denna hade smak av mint.
2012-01-02 @ 21:37:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0