IGÅR VAR JAG HÖGST UPP, I MORGON ÄR JAG NEDANFÖR

Hej!

Shit, vad det har blåst inatt. Stormen Emil besökte ju oss och jag trodde seriöst vi skulle dö. Vi har ett jättestort träd utanför vårt hus och det har stått ut med så mycket blåst nu så jag trodde det skulle ramla ner rätt över oss. Därför hade jag väldigt svårt att sova, jag låg vaken till typ kl 3 innan jag somnade. Det skallrade i fönstrena och det lät som att taket skulle flyga av. Usch!

Igår var jag och mamma i Varberg och shoppade på rean. Jag var ute efter tröjor och det var precis vad jag hittade. Väldigt nöjd med mina inköp så jag ska försöka lägga ut dem här under dagen. Förutom att lägga ut mina nya kläder så ska jag och mamma rensa på mitt rum, jag ska nämligen köpa nya säng och eventuellt slänga ut mitt skrivbord, vi får se. Sen ska jag även försöka baka lite cupcakes eller cheesecake, båda ska bakas, vet bara inte vilken dag. Jaja, nu ska jag se lite på film och sen blir det röjning!

Ha det bra!
2012-01-04 @ 11:42:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0