NYTT I GARDEROBEN

Som jag skrev innan så var jag och mamma i Varberg igår och nu när vi är färdiga på mitt rum så har jag satt mig vid mitt skrivbord som är så städat så jag kan sitta vid det, tänt ljus och börjat ladda in bilderna på mina nya kläder. Så här kommer dem!

Grå-stickad tröja, 199:- på Gina Tricot

Svart kofta, 149:- på H&M

Lite längre linne, 50:- på Gina Tricot (det är mörkare rött i verkligheten)

Beige kofta med lite glitter i, 100:- på Gina Tricot.

Jag köpte även ett mörkblått linne men det var inget speciellt så det var ingen idé att lägga ut det.
2012-01-04 @ 16:13:44 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Fina köp, My :D

2012-01-04 @ 19:42:29
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0