VÅRKÄNSLOR

Idag har jag vart glad. Det har vart en bra dag. Faktiskt den bästa dagen den här veckan än så länge och det är ju lite kul i och med att det är fredagen den 13:e idag. Inget har hänt mig och det hade jag inte förväntat mig heller, jag brukar inte råkar ut för något och det gör att jag inte tror på sånt.
Idag har jag faktiskt fått de första vårkänslorna. Jag började lite senare idag än vad jag brukar och när jag gick ut till bussen var det sol och ganska varmt. Ja, varmt och varmt, inte så kallt i alla fall. Det blåste nästan inget heller, allting var bara så skönt. Allt detta sköna ledde till att jag och Pernilla var lite fnissiga och väldigt glada i skolan, haha. Så jag ställde mig och tog lite bilder med hjälp av mitt fina, nya stativ när jag kom hem.

En mycket glad tjej redo för en skön helg!
2012-01-13 @ 17:04:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Fin bild My. Vad glad jag blir av att du är glad ❤

2012-01-13 @ 17:29:48
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Paps

Härligt att höra att du är glad! Har nog smittat av sig för jag känner mig rätt så uppåt själv. Kram

2012-01-13 @ 18:20:41
Postat av: Julia

gullig blogg! hur mår dudå?

KRAMAR!:D

2012-01-13 @ 21:01:33
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0