ÄNTLIGEN SOMMARLOV!

Idag har jag fått sova hur länge jag vill trots att det är en dag mitt i veckan. Och detta för att jag äntligen har fått mitt sommarlov! Igår var min sista dag på förskolan och trots att jag bara har vart där 3 veckor så fick jag ett litet paket med godis och en tia-lott. Snällt!
När jag kom hem igår la jag mgi direkt i solen för det var ju så himla varmt och jag till och med somnade...
Det ser ut som att det kommer bli lika fint väder idag så det blir väl lite solande idag med.
 
Hörde också för bara 10 minuter sen att pappa hade skickat in till smsönskningen i p4 Halland. Han hade skrivit "Hejsan. Idag börjar äntligen sommarlovet på riktigt för Mysan i Vessigebro. Efter tre veckors jobb kan hon nu äntligen koppla av resten av lovet. Spela Free Fallin' med Tom Petty, och hälsa från Paps." Söta pappa! Och faktiskt, det går inte ett sommarlov utan att någon i vår familj skickar in till smsönskningen och antingen önskar grattis på födelsedagen eller något annat.
 
 
2012-07-04 @ 10:02:00 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0