FAMILJEDAG

De här senaste dagarna har ju vart helt underbara! De två senaste dagarna har vi vart på stranden med hela gänget. Morfar, Jennie, Patrik, Sixten och Sixtens farföräldrar. Det har faktiskt vart skönt i vattnet, jag har badat tre dagar i rad nu, vilket inte är likt mig. Dock brände jag mig igår så idag blir det en lugn dag i skuggan här hemma. Ikväll kommer Jennie, Patrik och Sixten, och eventuellt mormor och morfar och grillar.
 
Igår var jag med min familj och åt inne på Stantons och sen blev det minigolf vid stranden. Helmysigt!

Är dock väldigt sur över att väderprognosen för i morgon säger att det ska vara regn nästan hela dagen. Det vill jag inte ha, nu när vi ska sova i stugan. Hoppas på att det ändras.
 
Mina nya solglasögon som jag hittade på KappAhl för 50 kr.
Stanton's pizzor är riktigt goda och jag tog en Pineapple.
2012-07-27 @ 12:39:43 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0