FÖDELSEDAGSFIRANDE

Nu har gästerna åkt hem, alltså släkten. Jag har haft en jättebra födelsedag med fina släkten, fina presenter och god mat + tårta. Testade en ny tårta och jag lägger ut receptet i morgon. Då kommer även bilder på alla saker jag har fått. Eftersom det blev sen natt igår så blir det tidig läggdags idag, sitter här och gäspar stort och klockan är inte ens tio. Godnatt!
 
 
 Mamma hade till och med lagt en liten rosenknopp på min macka. Söta mamma!
Alla dessa paket var från familjen.
Nästan hela släkten. Kusin Julle, hans mamma Ing-Marie, morfar, Jennie, Patrik och Sixten. Och Jon och jag såklart.
 
2012-07-08 @ 22:13:56 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0