GRÅ OCH TRIST DAG

Hej! Sitter i sängen och kollar på Vänner. Har kollat på två filmer under dagen + några avsnitt av Vänner. Det är väl det enda man kan göra när det är sånt här tråkigt väder ute. Jag trodde det var sommar nu. Så jag tycker att solen ska komma fram!
 
I alla fall så har jag vart med pappa på jobbet på förmiddagen, tycker det är kul att åka lastbil. Och man får lite ensamtid med pappa, alltid mysigt. Skickade också in till smsönskningen och önskade att liva upp den här grå dagen med låten "Gå och var glad" med Ulf Lundell, pappas absoluta favoritartist. Alltid kul när man kan glädja sin pappa ;)
 
Åh, följde med morfar hem till Sixten igår och lämnade min gamla lekstuga som jag fick när jag var 4. Morfar har byggt den och jag insåg att jag nu har haft den i 13 år. Nu var det Sixtens tur och han blev så glad.
 
2012-07-10 @ 18:45:49 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0