PRESENTER

Nu tänkte jag visa upp alla fina saker jag fick igår. Förövrigt hade jag en jättebra födelsedag, det är bara synd att det tar slut så snabbt ;)
 

På morgonen fick jag bland annat en jättefin rosa klänning av familjen.
Jag fick nagellack med tunna penslar som man lätt kan måla detaljer med. Och så fick jag ett magnettnagellack med två olika mönster, ska bli spännande att testa!
Jennie hade vart så pyssligt och hade, tillsammans med ett presentkort på Lindex, lagt utklippta underkläder i paketet. Det är tänkt att jag ska köpa fina underkläder för det. Jag fick också pengar och ett fint hjärta av farmor och farfar.
Jag fick tre par örhängen av familjen. Älskar dem! Speciellt att både fjädrarna och ringarna är rosa!
Bakgrejer! En fin anteckningsbok med cupcakes, marsipanverktyg och fina blomustickare. Jag fick dessutom ett presentkort på Tårtshopen i Ullared, en jättefin affär!
Fick min favoritparfym "Fantasy", hörlurar och filmen "Music and lyrics".
Trots att Chitra är i Libanon så hade hon skickat en "bakkkorg" med sin mamma. I korgen fanns massor med fina ringblommor, florsocker, strösocker, sötmandel och ägg, allting ekologiskt. Ingredienser till macarons. Jag fick nämligen en recpetbok med macarons av Pernilla när de var här. Jag blev så överraskad och riktigt glad. En jättekul och fin present.
2012-07-09 @ 12:23:41 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0