SOMMARFIKA

Idag har jag inte gjort så mycket. Mamma hade några av sina kollegor på fika och det fanns mycket att välja på så jag är ganska mätt fortfarande ;)
 
Nu ikväll blir det grillning med familjen och sen blir det antingen Vänner eller någon mysig film. Förresten, på tal om Vänner så måste jag fråga en sak som jag tänkte på idag och jag skulle tycka att det var jättekul om ni ville svara. Vilken "period" tycker ni är roligast i serien Vänner?

Jag kan säga att min är när Phoebe är gravid. Svara gärna, skulle vart roligt att läsa om vad ni tycker (om ni ser serien såklart).
 
 
Det fanns fruktsallad och glass.
Mina havrekakor och även kokosbollar

Mamma hade bakat jättegott vetebröd i långpanna.
2012-07-04 @ 18:52:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0