VAD HÄNDE FÖRRA ÅRET: JULI?

I juli öppnade jag mitt kafé i Sörby och jag var lagom trött men nöjd efter första dagen. Jag, Chitra, Nicke och Edvin träffades på stranden och övernattade i stugan tillsammans. VI spelade minigolf, badade och åt på stranden. Mycket mysigt. Därför ska vi försöka göra det i år igen.
Dessutom fyllde jag 16 år och fick många fina saker. Och idag är det precis en vecka kvar tills jag fyller 17, skoj!
Min familj var i Løkken i Danmark med moster och hennes familj vilket var jättemysigt.
Jag var och såg den grymt bra och spännande sista filmen av Harry Potter och jag och Jon var och fiskade med mormor och morfar.
 
Hoppas att juli i år blir lika bra som förra året.
2012-07-01 @ 10:48:18 Vad hände förra året? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0