SAKER SOM GÅR RUNT I MITT HUVUD JUST NU

 
 
 

Saknade Chitra!
  • Inser hur mycket jag kommer att sakna bästis när hon ska åka iväg i två veckor och vi inte hinner träffas innan hon åker på fredag...
  • Skulle så gärna vilja sätta mig vid pianot och bara komma på en så bra låt att man bara vill gråta. Hur svårt kan det vara att skriva en låt? Det blir sommarens utmaning!
  • Har bara 5 dagar kvar att jobba, sen har jag sommarlov. Jag räknar ner!
  • I söndags var det två veckor kvar tills jag fyller 17. Ja, jag blir 5 år igen när födelsedagen närmar sig.
  • Har sådan lust och inspiration till att sätta mig och skriva ut många fler textradder ur Daniel Adams-Rays underbara låtar.
2012-06-26 @ 20:38:18 Tankar och funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Kommer sakna dig så mycket med <3

2012-06-26 @ 21:07:50
URL: http://chitras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0