SIESTAFESTIVALEN - DAG 1



Siesta var så himla kul! Vi hade jättekul och musiken var bra. Personalen som jobbade där, till exempel säkerhetsvakten både på campingen och på festivalområdet var väldigt trevliga och skojade mycket. Jag har några bilder och tänkte lägga ut några i taget för att det inte ska bli hur många som helst.

Förutom att det var så himla kallt så har det vart en kul upplevelse. Vi hade roliga grannar och musiken var som sagt väldigt bra. Mina favoriter var Timbuktu och Eldkvarn, deras musik är bäst. Men sen tycket jag även att The Hives är riktigt bra och de hade en cool image med frack och hög hatt. Jag blev också positivt överraskad av Kapten Röd, gillade reggae-stilen. Nej, nu kommer här lite bilder, mest från konserterna.


Saga och Sara var glada.

Fina Chitra ♥

Rebecka och Fiona DJ:ade.

Vi satt och vänade på att Eldkvarn började. Fick bra platser längst fram nästan precis i mitten.

Eldkvarn, här Plura.

Med Eldkvarn spelade Adrian Moddiggård (hans pappa är trummis i bandet) som sjöng otroligt bra! Och snygg ;)

The Hives var bra!

Vi såg även Den Svenska Björnstammen på natten. Då var det fullt drag!
2012-06-04 @ 19:45:22 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0