SISTA LEKTIONEN

Idag har vart en helt okej dag.

Jag kan ju börja med att berätta om gårdagen. Då var det ju nationaldagen och den firade jag med kören och resten av Vessigeborna genom att träffas på "torget" i Vessige och sjunga. Efter det följde jag med Chitra och Parama hem för Parama fyllde år, jag skulle med och fira henne. Det var trevligt, sen sov jag hos Chitra och åkte med henne till skolan.

Idag hade jag bara en lektion på 50 minuter och den gick åt att titta på en engelsk serie som vi har tittat på hela året. Vi ville se färdigt den, så det var en väldigt soft lektion.

Sen var jag med Pernilla och Mari och fikade en snabbis på Stålboms, man kan säga för att fira att vi har gått färdigt ettan på gymnasiet ;)

I morgon ska jag kolla på studenterna när de springer ut, Julle tar ju studenten så vi ska hem till honom sen. Det blir nog kul!

2012-06-07 @ 22:39:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0