SOMMARDAG

Denna dagen har vart riktigt bra. Den började såklart på förskolan där vi firade midsommar med barnen och deras föräldrar. Vi dansade kring midsommarstången och åt rulltårta med grädde och jordgubbar. Gott!
 
Vi fick också gå lite tidigare eftersom det är midsommar osv. Så när jag kom hem lärde Jon mig hur man kör åkgräsklipparen, så där fördrev jag min tid lite. Vi fikade jordgubbar och glass och sen låg jag och solade. Sen ville Jon ha sällskap på hans fotbollsträning för han kunde ju inte spela för sin tå, så vi satt där och hade en kul stund tillsammans. Det är sådana stunder när man inser hur mycket man älskar sin bror ♥
 
2012-06-21 @ 21:17:42 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0