SOMMARLOVETS FÖRSTA DAG

Nu var det ett par dagar sen jag skrev. Det är väl mest för att jag inte har haft någon lust att blogga och att jag inte har haft så mycket att skriva. Jag hade helst velat ha ett inlägg med minst en bild men den här gången blir det bildlöst, tyvärr.

Igår slutade jag första året på gymnasiet, det har gått så otroligt snabbt att det inte är sant. Detta skolåret är det som har gått snabbast, konstigt nog egentligen. Jag menar, när man börjar ny skola så måste man lära sig vart allting finns och andra nya saker så man tror att det ska kännas att det tar lite längre tid. Men tvärtom, snabbt har det gått.

Sommarlovet började jag med att jobba. Jag har fått tre veckors jobb på Vessiges förskola och det var som sagt första dagen idag. Det var helt okej. Barnen var så söta och jag har bland annat fått putta dem på gungorna, läst böcker för dem och även byggt sandslott. Så jag tror att de här veckorna kommer bli bra.

Har ni fått något sommarjobb? Eller ska ni göra nåt annat roligt i sommar. Skicka en liten kommentar, jag gillar att läsa! :)
2012-06-13 @ 21:05:41 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0