DIMMIGT OCH TRIST

Idag är det en lika grå och tråkig dag som det var igår. Det är dimma och man blir riktigt trött på detta jobbiga vädret. Jag vill ju ha vår nu!
Idag har vi väldigt långa raster så jag får väl fördriva tiden med en spännande bok eller datorn. Fast batteriet på datorn är snart slut så det blir väl boken...

I eftermiddag kommer Jennie och Sixten och fikar. Jag var hemma tidigt igår och var på riktigt bakhumör så jag bakade något som jag inte har bakat förut, vi får se hur det blev. I alla fall så ska jag bjuda på det i eftermiddag, och vad det är visar jag ikväll.
Jag försöker muntra upp den här trista dagen med en vårbild.

2012-03-23 @ 09:55:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0