FUEGO

Hej!
Sitter och väntar på att klockan ska slå halv fem för då ska jag bege mig in till stan och hänga med Chitra till Friskis och Svettis. Jag ska testa att dansa Fuego för första gången. Det ska bli spännande och kul, förhoppningsvis ;)
Då jag inte har några bra träningsbyxor till detta så köpte jag sådana där träningsleggins, eller vad det heter, igår. Väldigt sköna men det är ovant att ha på sig. Dem är köpte på Intersport och kostade 250 kr.
Har ni testat Fuego eller liknande, vad tyckte ni om det i så fall?

Min älskade Kiss-tröja har jag köpt på Gekås!


Update: Nehe, ingen Fuego för mig idag. Tyvärr så var den inställd så det blev en promenad i duggregnet in till stan istället...
2012-03-09 @ 16:29:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0