NERVÖS...

Hej!
Sitter hos mamma och väntar på att farfar ska komma och hämta oss. Vi ska nämligen ner till Halmstad sjukhus där jag ska röntga mina tänder. Jag har aldrig vart på ett sjukhus förut, förutom när jag hälsade på min nyfödde bror för snart 13 år sedan, så jag är väldigt nervös. Försöker dock intala mig själv att det inte är farligt och att det inte kommer göra ont, förhoppningsvis...

Det positiva med detta är ju att jag slipper gå lång dag i skolan ;)

Nehe, får väl hitta på nåt att göra nu medan jag väntar. Ni kan väl lämna någon kommentar så blir jag glad!
2012-03-27 @ 12:21:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Good luck! :D

2012-03-27 @ 14:00:31
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sjukhuset är inte så farligt, inte där jag har varit. Du kommer klara detta ska du se, lycka till! kram :)

2012-03-27 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0