NOSTALGI PÅ HÖG NIVÅ!

Jag är så glad för att Calippo Shots har kommit tillbaka. Kommer ihåg att jag älskade den när jag var liten och blev väldigt ledsen när de tog bort den för att den var farlig för barn med sina små kulor som man "drack". Varför ser den då exakt likadan ut nu då (förutom smaken)? I alla fall så var jag bara tvungen att köpa en efter en riktigt varm dag i bageriet och den var nästan lika god som jag kom ihåg den :)

Annars så väntar jag just nu på att vi ska äta, medan jag gör det tänkte jag sätta på Happy Feet 2, har bara sett 1:an och den tyckte jag var bra så jag hoppas att denna är minst lika bra.
Ikväll blir det final i Sveriges Mästerkock och medan jag ser på det tänker jag mumsa på macarons som jag fick hem idag, fick hem lite annat också men det sparar jag lite ;)


2012-03-28 @ 18:03:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0