PACKAR

Just nu håller jag på att packa inför helgen. Jag ska nämligen på läger med kören och konfirmanderna i morgon och vi stannar till söndag. Det ska bli kul. Jag och Chitra ska få dela rum och vi har fått lite andra bra överenskommelser så jag är nöjd. Vi ska bland annat öva på påskspelet som vi ska ha på måndag för Vessigeskolan. Vår körledare har skrivit en liten pjäs om tre påskkärringar och jag och Chitra ska vara två av dem. Tycker det ska bli kul att få klä ut sig igen, haha, jag brukar inte gilla det men den här gången ska det bli kul :)

Nej, nu ska jag gå och duscha, sen packa färdigt det sista och umgås med familjen.

Ha det bra!
2012-03-29 @ 20:30:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0