SHOPPAT

Idag åkte jag och mamma till Halmstad och handlade kläder. Det var väl behövligt, jag köpte faktiskt mer än vad jag hade tänkt mig. Vilket är väldigt ovanligt då jag är mycket kräsen ;-)
Här kommer i alla fall det jag har köpt!

De ljusa jeansen har jag köpt på Cubus för 299:-. Mina allra första svarta jeans har jag också köpt idag och de var riktigt sköna! De är köpa på Gina Tricot för 199:-.

Båda tröjorna är köpa på Gina Tricot och båda kostade 199:-.

Jag fick också tag på en ny vårjacka vilket jag är väldigt nöjd med. Den hittade jag på Vero Moda och den gick på 379:-.
2012-03-16 @ 20:35:19 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Bra My, svarta byxor! :D

2012-03-17 @ 08:55:00
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0