VÅÅÅÅÅÅR!!

Åhh, vad jag älskar att våren är hääär! Det är ett jätteskönt väder ute och direkt när jag kom hem tog jag med mig kameran ut och tog på kort på de fina, små vårblommorna som har kommit upp. Under vårt stora träd växer det alltid en massa snödroppar, krokusar och allt vad det heter, på våren. Jag ska ta kort på det när allt har blommat upp ordentligt.

Det som känns lite surt dock är att jag har stått i bageriet hela dagen och inte kunnat vara ute och njuta av vårvädret. Förhoppningsvis är det likadant i morgon så kan jag vara ute då. Har det hänt något kul för er idag?

2012-03-21 @ 17:02:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Jätteflott bild! Solen är inuti krokusen!

Kram! mamma

2012-03-21 @ 21:59:26
Postat av: F e l i c i a

Fin bild My, gillar ljuset!

2012-03-22 @ 19:02:45
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0