VÅFFELDAGEN

Idag är ju våffeldagen och såklart blev det våfflor, och det med härliga släkten. Efter vi fikat gick vi bort till grannen och tittade på kossorna, Sixten var ju här och han tyckte nog det var ganska spännande och samtidigt läskigt att vara där. Så jag fick bära honom mellan de små båsen i ladugården medan han pekade och sa "ooooo!". Så söt!
Sen var det ju tänkt att jag skulle spela innebandy men vi var bara två stycken så jag tog en jogging/powerwalk-tur när jag kom hem. Det var ju världens härligaste väder idag. Vi hade 30 grader i solen här hemma! Riktigt skönt!

2012-03-25 @ 21:46:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Oj, var ni bara två? :O

2012-03-26 @ 12:35:34
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: lena

Tack för en jättemysig våffeleftermiddag inkl.kobesök hos grannen.

Mormor o Morfar

2012-03-26 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0