VÄLKOMMEN SOLEN!

Hej! Sitter i vårt lilla växthus med datorn och lyssnar på musik. Det är riktigt fint väder ute så ska försöka ta en runda i trädgården och ta några fina bilder. Jag är så glad att det solen skiner och jag tycker att den kan stanna nu, vill inte ha mer trista, gråa dagar.

Idag får vi gäster, dvs mormor och morfar, farmor och farfar, Jennie, Patrik och Sixten. Det är ju våffeldagen och då måste man ju äta våfflor! Och det är precis vad vi ska göra. Sen blir det innebandy ikväll.

2012-03-25 @ 12:29:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Jag har match vid fyra, så vet inte om jag hinner komma med på innebandyn idag... Fanny kommer nog i alla fall, för hon ska inte med på matchen. :)

2012-03-25 @ 13:31:14
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0