LÅNGHELG

Nu är jag riktigt trött efter en ansträngande dag. Det är riktigt skönt att det är helg nu, och ännu bättre, att det är långhelg, dvs 4 dagar! Helgen ska jag spendera med pappsen min, mamma och Jon ska på "klassresa" till Stockholm. Så det ska bli mysigt, eventuellt ska vi se på bio, Dark Shadows med Johnny Depp.


Idag hade vi först nationellt prov i engelska. Både hörförståelse (som gick dåligt) och läsförståelse. Efter det var det in i bageriet, baka pizza att äta till lunch och efter det blev det lite bakelser och städning. Det blev ingen vila efter skolan för då var det direkt till kyrkan och öva med kören. Ikväll kommer det att komma ett inlägg om vad vi har planerat!

Nu blir det väl BB och nån film kanske, bara slapp kort sagt. Ha det bra!



Fick med mig två bakelser hem som jag och Chitra åt på kören.
2012-05-16 @ 20:25:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0