REGNING TORSDAG

Sitter i omklädningsrummet som vanligt och har tråkigt. Har egentligen ingen riktigt lektion idag så jag förstår knappt själv vad jag gör i skolan. Vi hade elevhandledningen som faktiskt inte var något att ha. Sen är matten inställd och vid ett ska jag på ett möte om sommarjobbet som jag har fått på Vessiges förskola. Så då missar jag engelskan, som är den enda lektionen jag har idag.

Därför känns det lite surt att vara här från och med klockan åtta på morgonen och man sedan inte ska ha några lektionen. Men men, jag ska inte klaga.

I kväll ska jag titta på fotbollsmatch i regnet, hoppas på vinst för Jons lag såklart.


Förresten, jag ska se Sweeney Todd och insåg för en stund sen att det är en skräckfilm. Jag ska se den endast för att Johnny Depp är med och jag hatar skräckfilmer så vi får se hur det går. Är det någon som har sett den? Är den läskig? Om ni ser det ur en tjejs som är väldigt lättskrämd och aldrig tittar på skräckfilm synvinkel.

2012-05-10 @ 11:08:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

den är liiite läskig, och jag hatar också skräckisar, men den var okej. hemsk, och rätt äcklig bara. och man sitter på nålar ibland, om jag minns rätt :)

2012-05-10 @ 14:20:03
URL: http://pstcrds.freshnet.se
Postat av: Linn

Mys, Det är en av mina favoritmusikaler och jag tror du kommer tycka om den också, även om den är lite läskig, för jag hatar också skräckisar men älskar denna, en favorit! :) puss <3

2012-05-12 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0