SOMMARKÄNSLA

Jag har verkligen sommarkänsla nu. Solen lyser och jag har solat för första gången i år. Riktigt mysigt, trots att jag inte brukar tycka det är så kul. Men har man en bra skvallertidning att läsa så brukar det funka ;)
Pernilla sa också att hon tyckte det var somrigt när maskrosorna kom och jag höll inte alls med henne. Men nu när jag kom hem så måste jag säga att den härliga solen och alla gula prickar i det gröna gräset gav mig en stark sommarkänsla.

Denna veckan har vart superbra. Jag har vart med fina vänner, det har vart fint väder och det har inte vart för mycket skola. I morgon har vi bara en enda lektion på 50 minuter, riktigt skönt. Sen är det helg igen och jag hoppas att det blir lika fint väder då.

Ha det bra!

2012-05-03 @ 17:14:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0