LAY ME DOWN ON A BED OF ROSES

Tog en liten tur till kyrkogården och tände ljus. Det är så fint nu under All helgona-helgen när det är tänt ljus på gravarna. Det lyser så fint i mörkret.
 
Tog också en rensning bland alla mina bakgrejer då det har blivit överfullt i skafferiet. Jag insåg hur många muffinsformar jag har, vilket jag inte visste innan. Fick genast suget efter att baka cupcakes och i morgon ska jag faktiskt testa något nytt. Skriver mer om vad det är och hur det gick i morgon.
 
2012-11-02 @ 21:58:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin´s Diner

Jag har det samma hos mig. Har dessutom beställt fler av en tjej som sålde för klassresespar. Hellre det än korv och annat tramsigt som brukar säljas.

Jag satte den lilla tårtan på en folieklädd liten rund kartongbit. Därefter stack jag ner tre avklippta sugrör i den stora tårtan som stöd. Funkade finfint.

Gud, vad kul med praktik på Peters. Blir allt lite avundsjuk.

Kram på dig!

Svar: Ja, absolut! Det är ju bara kul att ha massa att välja på.
Det låter som ett bra sätt. Ska komma ihåg detta till nästa gång som jag gör våningstårta.

Ja, det ska bli otroligt kul. Hoppas på att få lära mig mycket. Blir dock en väldigt tidig morgon men det är väl bara att stå ut ;)

Kram
My Boketun

2012-11-04 @ 19:24:23
URL: http://malinsdiner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0