NYTT

Här kommer kläderna jag köpte igår. Har också köpt tre klänningar från Nelly men bara en passade så den kommer här med.
 
 
Kappa från H&M för 499:-.
Tunika från Nelly, 149:-.
Stickad tröja från Rut m.fl. som nu heter Rut & Circle istället. 159:-.
Denna affären har även öppnati Falkenberg och jag tror att denna kommer bli en ny favoritaffär för mig, så många fina kläder, dessutom till ett bra pris!
Svarta jeans som är så mjuka att de känns som leggings. Dragkedjan sitter där bak. Köpta på Cubus för 299:-.
Även dessa örhängen är köpa på Cubus, 49:-.
Dessa söta ringar köpta jag på Accessorize för 65:-.
2012-11-03 @ 13:24:30 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0