YOU CAN NEVER BRAKE ME

Föreställningen igår gick jättebra, bättre än i onsdags. Jag slutade tidigt idag så nu ska jag sova några timmar innan jag ska in till stan för tredje föreställningen.
Om ni vill se showen (det är ju tre föreställningar kvar, räknat med den idag) så kan ni gå in på ticnet och boka, eller köpa på turistbyrån. Eller så kan ni komma till Falkhallen och köpa biljetter på plats, dock finns det en risk att det inte finns några biljetter kvar. Vet inte hur det är idag men igår var det nästan fullt.
 
Får se ifall jag bloggar i helgen. Jag ska inte göra så mycket förutom att uppträda på kvällarna och även fira farfar i morgon, annars blir det nog en lugn helg, det behövs.
 
Sliten men glad tjej efter premiären i onsdags.
2012-11-16 @ 13:53:42 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0