YOU COULD BE THE GREATEST

Nu var det ett tag sen sist men jag har vart väldigt trött på eftermiddagarna och kvällarna. Har ju gått upp tidigt till praktiken och igår var det sista dagen. Har redan vart där tre veckor och det har gått så otroligt snabbt. Men jag har lärt mig väldigt mycket och alla som jobbar där var snälla och riktigt duktiga.
De brukar låta alla praktikanter få välja precis vilken tårta som helst som man vill göra och så får man dekorera den som man vill. Jag valde en tårta med browniebotten och mjölkchoklad- och blodapelsinmousse. Vi kalasade på den nu i eftermiddags och den var otroligt god!
 
2012-11-24 @ 18:24:14 Mat & Bak Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0