OCH VINNAREN ÄR...

...jag!
Som jag skrev igår så var jag på knivmässa och då fick man rösta på den kniv som man gillade bäst för en tia. Den kniv som sen fick flest röster vann publikpriset. Jag röstade på Jack the Ripper-kniven och den vann. Och inte nog med det. Alla som hade röstat på den kniven var med i en dragning om en annan kniv som man kunde vinna. Och gissa vad... jag vann! Det var en jättefin kniv av Stig Sjunnesson som faktiskt har en knivkurs här i Vessige. Än så länge har jag inte planerat att använda den till något , utan tycker att den är så fin att den kan ligga framme som prydnad.
 


Ifall ni vill se mer av hans knivar så klicka HÄR!
2012-09-16 @ 20:51:13 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0