SOM EN NY VÄRLD

Hej!
Har hämtat ut mina glasögon nu och eftersom Felicia frågade efter bilder med glasögon på så kommer två stycken här nu. Jag håller på att vänja mig vid att ha på dem nu, fastän jag bara behöver dem när jag ska köra bil (ska ju snart börja övningsköra!).
Så jag har ganska ont i huvudet nu och blir lite yr ibland, vilket är normalt. Men det är som en ny värld har öppnats för mig, haha. Allting är så mycket klarare och färgerna är på något vis starkare. När jag tar av mig glasögonen och sen tar på dem igen så är det som en lätt dimma ligger över allt när jag inte har dem. Jag trodde ärligt talat inte att jag hade ett så tydligt synfel så att jag skulle märka av det nu när jag fick glasögonen.
 



2012-09-05 @ 16:03:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Nice My!

Svar: Tack Flisan!
My Boketun

2012-09-05 @ 16:49:56
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

Snygt!!

2012-09-09 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0