JAG BLIR SÅ DUM AV DIG

De flesta vet väl om att det är Alla hjärtans-dag idag, så jag behöver ju inte berätta det för er. Denna dag har jag spenderat i skolan, har haft samma ämne hela dagen, vilket är väldigt långtråkigt. Efter skolan var jag och Pernilla på teorilektion på körskolan, denna gången var vi i garaget.
 
Resten av kvällen ska jag plugga och kanske se på någon serie.
 
Jon hade lagat maten ikväll och fixat och dukat fint.
 
Fick paket och choklad av mamma och pappa.
 
I paketet låg en film + lite mer godis. Är redo inför helgen!
 
Denna fina ask med praliner köpte jag till mamma och pappa, älskar den söta pralinen med hjärtat!
 
 
Hoppas ni har haft en fin Alla hjärtans-dag! ♥
2013-02-14 @ 20:38:00 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0