SÄLJES

Japp, nu har jag ett par klännignar som jag säljer. Köpte dem på Nelly för en ganska lång tid sen och det visade sig att de var för stora. Då gjorde jag misstaget att inte skicka tillbaka dem direkt och missade tiden för retur. Därför är de helt oanvända.
 
Detta är väl lite utav en sommarklänning. Botten är mer åt det gråa hållet med även lite lila. Det är svårt att fånga rätt färg på bilderna men på närbilderna på klänningarna är färgen mest lik den i verkligheten.
Den säljer jag för 75:-. Och om den behövs skickas på posten så tillkommer även frakt.
 
Även här är färgen bäst på bilden ovan. På sidan står det att det är färgen "Nude". Älskar den men som sagt, den var för stor.
Säljes för 150:-. Angående frakt gäller samma för denna som för den andra.
 
 
Om ni är sugna på någon av dessa så är det bara att mejla mig på: [email protected].
 
Update: Kom på att jag glömde skriva storlekar på klänningarna. På den översta (blommiga) så är det storlek S och den understa, nude-färgade är det XS.
2013-02-02 @ 12:45:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Parama

Hej! :) Vilken storlek är dom kläningarna? Puss och kram!

Svar: Jag glömde skriva det innan men la till det i slutet av inlägget :)
My Boketun

2013-02-02 @ 23:07:43
URL: http://www.nattstad.se/Brownlittlegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0