NU KAN JAG ANDAS

Nu var det ett tag sen sist men jag skyller på att jag jobbar hela veckorna och inte har så mycket att skriva då jag bara sitter och slappar i stugan på kvällarna. Men nu, nu har jag liite!
 
I torsdags fick jag besök av min familj i stugan och vi åt pizza, spelade minigolf och gick på stranden, vilket var väldigt mysigt.
 
 
I fredags firade vi att jag hade fått körkort och pappas semester med mousserande vin som jag fick i födelsedagspresent. Kan ju säga att det inte var min grej...
På den nedersta bilden kan ni skymta min tatuering (!) som jag gjorde för drygt en vecka sen. Vill så gärna visa den bättre för er men det får bli när den har läkt helt, dvs om ett par veckor.
 
Har lite mer att berätta men det tar vi i ett annat inlägg. Ha det bra!
2013-07-21 @ 13:05:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0