GLAD PÅSK!

Tänkte bara titta in här för att önska er alla en glad påsk och jag hoppas att ni har haft en fin påskaftons morgon. Själv har jag fått påskägg med lite pengar, örhängen och såklart godis. Sen blev det en stor frukost med äggmålning och mycket gott. Nu har jag gjort efterrätt till ikväll då Jennie med familj kommer, vad vi ska bjuda på ska jag försöka visa er i morgon.
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
Såhär blev våra påskägg i år.
 

Brukar ni ha några traditioner vid påsk? Skriv gärna i kommentarsfältet så jag får lite trevligt att läsa nu i helgen :)
2013-03-30 @ 13:35:16 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Parama

Hej fina du ! :)
Jag är i Stockholm för andra gången och jag har ingen traditioner, hehe :3
Ha en bra helg My, saknar dig!
Kram på dig me <3

Svar: Hoppas du har kul i Stockholm och att du ändå får äta lite ägg och ha lite påskfirande ;) Ha en bra helg du med, saknar dig också!
Kram <3
My Boketun

2013-03-30 @ 17:23:34
URL: http://www.nattstad.se/Brownlittlegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0