IS THIS THE REAL LIFE?

Hej!
 
Måste berätta om en väldigt intressant och stärkande kurs som jag var på igår. Ett pass där vi fick lära oss om feministiskt självförsvar. Chitra fick med mig dit och jag kan ju erkänna att jag inte hade särskilt höga förväntningar men det var en bra självförtroende-"boost" och kanske att jag nu kan sträcka lite mer på kroppen.
 
Sov över hos Chitra efter kursen och vi sjöng, tittade på film (Rent, bra musikalfilm) och pratade.
Nu idag har jag bakat gifflar (recept kommer inom en snar framtid), sjungit med pappa under matlagningen i köket och gjort efterrätt i form av chokladfondant (även det kommer det recept på).
 
Det är inte bara jag som gillar min nya säng.
Och ligger mina fina älskling stilla för en gångs skull så måste jag ju passa på med kameran.
2013-03-09 @ 23:32:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0