VI KOMPLETTERAR VARANDRA PERFEKT

Då var det nytt år. Jag har svårt att tro att 2014 kan bli mycket bättre än 2013. Allt hände då. Jag fick körkort, fyllde 18, sommarjobbade på ett fint konditori som jag även ska fortsätta med nästa sommar. Men det bästa av allt, jag blev tillsammans med världens finaste kille. Och det var med honom jag firade in det nya året. Vi åt trerätters, såg på film, myste och såklart skålade vid 12-slaget.
 
Bästa nyårsafton någonsin!
 
 
 
Har jag kraft och mod så kommer en längre text om något jag har velat få ur mig ett bra tag nu och nu känner jag mig redo. Förhoppningsvis inom några dagar. ♥
2014-01-01 @ 20:18:09 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0