20

Så, för ett tag sen, närmare bestämt för lite mer än två veckor sen, fyllde jag 20 år! Det firades först med ett besök på systemet, smet in där efter jobbet, fick till och med en liten grattishälning skrivet på mitt kvitto av kassören, hihi.
 
Den kommande helgen firade jag min födelsedag tillsammans med släkten. Vi åt god mat, hade det trevligt och såklart så blev det lite presentöppning också.
 
 
 
Vi började med en liten välkomstbål i mammas fina glasburk med kram. Så fint att servera i!
 
 
 
 
 
 
 
Tårtan bestod av en jordgubbsbotten, limecurd och jordgubbsmousse. Den är täckt med vit chokladsmörkräm och dekorerade med rosor från trädgården. Jag är en riktig sucker för att dekorera med blommor, speciellt på sommaren, när det finns fullt av dem utanför. Då måste man ju bara ta chansen!
 
2015-07-24 @ 20:52:01 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0