Hej!

Gud vad jag är trött idag! Igår var jag och dansade, som vanligt. Det var kul, som vanligt men alla var typ extra flummiga. Det var väldigt kul, faktiskt! Efter dansen skulle mamma sätta upp några tavlor på någon utställning så jag och Louise gick en runda på stan och fikade och så. Mysigt var det. Sen blev det städning när jag kom hem, det är ju tråkigt men det hjälper ALLTID med musik. Och högt ska det vara så man kan gå och sjunga med högt i låtarna. Annars hjälper det ju inte. Sen på kvällen var vi hos familjen Bernström och åt gott och hade kul. Jag och Louise tittade lite på Melodifestivalen och visst var det Björn Gustavsson som kom och satte sig vid pianot när Salem al Fakir reste si och gick fram för att sjunga?! Det är jag nästan säker på att det var. Fast han var inte sig lik. Han hade halvlångt hår uppsatt i en tofs i nacken och såna där stora glasögon som är populärt nu. Han såg faktiskt väldigt rolig ut! Jag är lite besviken över att Salem inte vann, för det var min favorit. Men Anna var min andra favorit så jag blev ju glad när hon vann. Hon förtjänade det. Varför jag är trött idag är för att vi kom hem två inatt och jag gick och la mig halv tre. Och idag vaknade jag vid halv elva! Jag kunde inte sova längre...

Idag blir det bio med familjen. Vi ska till Varberg och se Alice i Underlandet! :D I 3D till och med! Det ska bli väldigt kul, jag ser verkligen fram emot det. Det har jag gjort länge ;)


2010-03-14 @ 10:58:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0