Andreas Wijk

Hej!

Ligger och lyssnar på den underbare Andreas Wijk! Jag älskar hans röst och hans versioner av alla olika låtar på Youtube. Gå in där och kolla, och sök på hans namn så kan ni lyssna på alla bra låtar! :)

Idag hade vi hemkunskap för första gången och det var väl helt okej. Vi gjorde köttgryta med ris och det var väl inte det godaste jag hade smakat, hehe. Men jag tror att det kommer gå bra med vår nya hemkunskapslärare som vi har för i år. Hon verkar inte alltför farlig ;)


P.S. Chitra har flyttat sin blogg till wordpress och jag funderar på att göra detsamma. Chitra vill att jag ska göra det i alla fall så jag kan ju testa en stund och se sen om jag vill ha kvar den här på blogg.se eller inte. D.S


Dagens låt:
What's my age again - Blink-182
2010-08-24 @ 19:07:09 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ja prova det my!

2010-08-24 @ 20:05:01
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0