Fångarna på fortet

Hej!

Chitra åkte hem för 20 minuter sen och vi har haft det riktigt mysigt. Hon förljde med mig hem efter skolan för vi hade en liten tanke på att vi skulle öva in några låtar som vi senare ska ha... Haha, jag berättar mer om det någon annan gång. Det gick väl sådär, vi sjunger lite olika takter, om jag ska säga så. Men om vi övar så kommer det fastna, det är jag säker på.

Sen tittade vi färdigt på Star Wars IV och började se på Transformers, hihi. Jag gillade verkligen den filmen, så grymt spännande. Jag ryckte till nu denna gången med, när det kom något jag inte alls var beredd på, haha.

Sen ska jag se på Fångarna på fortet och det ska bli extra kul för en från Vessige ska vara med! Niklas Alexandersson! Ni vet, fotbollsspelaren? Han är ju från Vessige och har spelat i landslaget, men har lagt av nu. Men jag tycker det är riktigt häftigt, faktiskt.


Dagens låt:
Roses - Outkast
2010-08-25 @ 19:02:40 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Hehe....det är ju det som är problemet! Jag är inte van vid hur du spelar och då bara allt knasar ihop sig och blir till en tjock boll!

2010-08-25 @ 20:45:59
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: molly

titta gärna in hos mig & skriv en komentar vet ja (; Fiin blogg .

2010-08-26 @ 19:16:58
URL: http://mozzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0