Jenny

Hejsan!

Nu sitter jag här på rast i skolan och har precis haft svenska. Vi pratade om boken Jenny av Jonas Gardell som vi håller på och läser. Den är riktigt intressant och han skriver på ett så intressant sätt att det knappt går att sluta. Jag tror att jag ska försöka mig på att läsa en annan bok av honom när jag har läst alla tre böckerna som jag håller på med, haha. Jag har börjat på tre stycken och jag måste läsa i allihop för de är alla bra och spännande.

I eftermiddag, efter skolan, ska jag till moster Jennieo och Sixten och sen ska jag ta bussen till Vessige för att titta på Jons lag som ska spela mot Slöinge. Om det inte är för blött på planen. Igår regnade det ju extremt mycket och blåste så jäkla mycket! Så om det är som en pool där så kommer de ju inte spela. Men jag hade nog tyckt det vart lite kul att se de springa runt i lera, haha. :D


Dagens låt:
Creep - Radiohead
2010-08-26 @ 13:22:46 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Myse, när spelar jon? :) Kanske ses... Jag har ju träning! :D

2010-08-26 @ 16:13:47
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!

2010-08-27 @ 09:32:57
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0