Mår illa!

Hej!

Ligger och chattar med Chitra samtidigt som jag tittar på någon kriminalserie på tv. Vi pratar om vad som har hänt i eftermiddags i skolan. Jag åkte nämligen hem under andra lektionen för jag mådde riktigt illa. Jag mår fortfarande illa och ska inte gå till skolan imorgon. Bra start på skolåret...

Idag var en pianostämmare här, jag har inte spelat så mycket på pianot än men jag tog ut några ackord och då lät det så mycket klarare än förut. Och jag fick reda på att pianot är cirka 60 år gammalt och väldigt välbevarat. Vilket är väldigt kul att få höra att man har fått ett så fint piano. Även en bok som jag fick var väldigt fin och antik, sa han. Kände bara för att dela med mig lite glada saker, hehe ;)


Dagens låt:
Your song - Ewan McGregor (Moulin Rouge)
2010-08-19 @ 21:31:25 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0