Så lat!

Ja, det är jag verkligen. Nu sitter jag och Chitra här vid internet och bloggar, kollar andras bloggar och annat skoj. Vi båda är helt slut efter en lång promenad idag och en lång cykeltur igår. Ni fattar inte hur trötta vi är!

Jo, igår, efter frukosten, gav jag och Chitra oss iväg på en lååång cykeltur till något som heter Hasle. Det är en by eller stad, vad det nu är. Det är 1,5 mil dit och det var många uppförsbackar, men minst lika många nerförsbackar. Det var lättare att cykla dit, kanske för att vi var utvilade och så när vi började. Men på hemvägen var det inte alls kul längre. Vi hade inte bestämt oss för att cykla till Hasle men vi satsade på det när vi följde skyltarna. Jag måste säga att här är riktigt fina cykelvägar (förutom alla backar), det är fin omgivning! Men sammanlagt cyklade vi 3,1 mil! Jag har nog aldrig cyklat så långt så vi var ganska stolta över oss själva när vi kom tillbaka, som ni kan förstå ;) Och på eftermiddagen var vi ju helt slut så vi la oss och såg på Star Wars-filmerna. 2:an och 3:an (ettan såg vi söndags). Haha, jag har fått Chitra att titta på de och förvånande nog så gillar hon dem. Säger hon i alla fall...

Idag, efter frukosten, gick vi på en promenad som var beräknad skulle ta en timme, men det tog istället tre. Vi klättrade i berg och jag kan säga att jag var nära på att gripas av panik när jag skulle uppför en bergsvägg. Väldigt läskigt! Jag gillar nämnligen inte alls att klättra och så! Men det gick bra och nu är ju som sagt jag och Chitra helt döda. Vi har sett på filmen Ryktet går... med Jennifer Aniston nu i eftermiddag och den var rolig.

Just nu är här molnigt men annars har vi haft tur med vädret, än så länge. Jag hoppas att här blir någon dag där det är stekande sol och inte jätteblåsigt, innan vi åker på fredag - känner för att sola lite ;)


Dagens låt:
By myself - Damn Delicious
2010-08-03 @ 16:40:05 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumman!

Vilka härliga upplevelser och så mycket rörelse, jag är i chock! Kul att allt är bra. Saknar dig! puss o kram/ mamma

2010-08-03 @ 19:07:13
Postat av: clara

jättefin blogg :)

2010-08-05 @ 16:00:10
URL: http://nordinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0