She's the man!

Hej!
Jag sitter här i soffan och är ganska trött efter ett roligt dygn med Chitra, Linn och Felicia. De sov ju över här och när de kom igår satte vi igång med att göra middag. Det blev tacos, mums! :) Sen var vi sångsugna så vi spelade några omgångar SingStar. Haha, där blev det många skratt. Det är ett väldigt roligt spel om man är några kompisar som gillar att flumma och fjanta sig :P Sen satte vi oss och tittade på filmen She's the man. Den var riktigt rolig. Och Channing Tatum som är med i bland annat Step up och Dear John var med i filmen och jag gillar honom starkt!
Filmen handlar om Viola som älskar att spela fotboll. Men hennes dröm om att få spela krossas när skolan som hon går på lägger ner tjejernas lag. Därför klär hon ut sig till sin tvillingbror och tar hans plats på hans skola. Där spelar hon i fotbollslaget men efter ett tag känner hon att hon får andra känslor för sin rums- och lagkamrat Duke. Den filmen kan jag rekommendera om ni inte har sett den.
Vi gick och la oss halv tre och jag vaknade vid åtta, halv nio idag så jag har inte fått riktigt så mycket sömn som jag behöver för att jag inte ska bli tjurig ;) Så idag blir det en riktig slappardag. Förmodligen blir det att sätta sig och glo på Moulin Rouge :D


2010-08-15 @ 12:26:30 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det var roligt My!



Hey! Skulle inte vi se den filmen tilsammans? Jg bara frågar

2010-08-15 @ 12:30:39
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack My! Det var jättekul! Älskar er! <3

2010-08-15 @ 13:19:12
URL: http://linnvallerius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0