Gig

Nu ligger jag och Chitra i varsin säng med varsin dator i knäet (känns som att jag har skrivit det ett antal gånger?) och nördar vid datorn. Ja, jag erkänner, vi e patetiska. Om lite mindre än en timme blir det att bege sig till innebandyn. Jag har inte vart där på hur många veckor som helst, har haft något att göra varje söndag, men idag kände jag att jag måste röra lite på mig annars kommer jag bli försoffad som mamma och pappa säger, om jag inte är det redan...

Idag har jag städat rummet och även pyntat det. Det gav en härlig julkänsla :) Sen åkte jag till Chitra och var med på en glöggfest som Chitras föräldrar håller i för sina grannar. Där var en massa goda kakor och Alladin-choklad! :D Sen sjöng och spelade vi upp låtar som vi har på vår skiva när folket satt och fikade och vi fick även sålt en sex, sju skivor, riktigt kuligt! :D Som Chitra sa så kan man säga att det var vårt första gig ;)
2010-12-19 @ 17:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0